środa, 16 listopada 2011

Witaj w mojej jaskini luksusu

Strona, na której właśnie się znajdujesz, jest spin-offem bloga zgryzlipiorekizegarki.blogspot.com, na którego z resztą zapraszam, gdyż tu nie znajdziesz wiele informacji o zegarkach. Póki co zamierzam jednocześnie publikować teksty o life stylu na obu blogach, by później z macierzystego bloga usunąć posty niezegarkowe, a wszystkie pozostawić tu. Po prostu tamten blog jest bardzo popularny, odwiedzany przez kilkaset osób dziennie, natomiast ten ma zbyt małą siłę przebicia póki co. 

Mój nowy blog będzie zajmował się męskim stylem życia. Blog jest prowadzony przez prawdziwego faceta i do takich jest kierowany. A prawdziwy facet przeważnie chce dobrze wyglądać, dobrze zjeść i dobrze wypić. Chce też pachnieć dobrymi perfumami i mieć na ręku dobry zegarek. O przepraszam. Zegarki, to na drugim blogu. Ponadto facet chce jeździć dobrymi samochodami. Na tym wszystkim się znam nie od dziś. Postanowiłem, więc podzielić się moją wiedzą i o tym, gdyż dzielenie się wiedzą o zegarkach daje mi dużo frajdy.

Na bloga zapraszam także kobiety, gdyż pewnie w okresie przedświątecznym będą chciały kupić swojemu facetowi jakiś prezent. Poza tym są urodziny, imieniny i rocznice. Dzięki temu blogowi będziecie mogły nas lepiej poznać. 

Nie wiem, czy to będzie blog idący w kontrataku do innych mass mediów, czy będzie to blog mainstream'owy. Po prostu będę pisał co uważam, co czuję, co wiem i na czym się znam. Bez różnicy, czy ktoś mówi tak samo jak ja, czy inaczej.

Pozdrawiam i zapraszam,
Zgryźlipiórek

4 komentarze:

  1. Czy prawdziwy mężczyzna zwykł dawać kobiecie np. kwiaty, czy inne drobne prezenty?

    Bardzo mnie to interesuje, bo mój uważa, że to zbędne, a ja sądzę, że to bardzo miły, uwielbiany przez kobiety gest i mi tego brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. To już zależy od osobistych preferencji. Jednak większość mężczyzn uznaje kwiatki, czy inne tego typu bzdety za niepotrzebny wydatek. My jesteśmy bardziej praktyczni, dlatego uważamy, że lepszym prezentem będzie porządna skórzana torebka za kilkaset złotych, niż kilka razy kwiatek, którego za tydzień nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I to moim zdaniem jest właśnie zgubne.

    Owszem torebka, czy perfumy są prezentami wartościowymi, eleganckimi, wystarczającymi na długo jednak moim zdaniem każda kobieta potrzebuje też od czasu do czasu poczuć się adorowana i rozpieszczana, a to łatwiej osiągnąć dając jakiś drobiazg np. kwiatka niż kupując drogi prezent.


    Takie drobne prezenty, dane z zaskoczenia, a nie jakiejś konkretnej okazji sprawiają, że kobieta czuje się atrakcyjna, kochana. Niejednokrotnie są one dla niej dużo bardziej wartościowe niż te, które znacząco uszczupliły konto mężczyzny.

    Widać kobiety i mężczyźni mają zawsze odmienne zdania w takich kwestiach. Szkoda tylko, że znaczna część mężczyzn nie liczy sie z prawdziwymi potrzebami kobiet, a tylko patrzy na świat ze swojej 'praktycznej strony'.

    Pozdrawiam serdecznie,
    I.W.S

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybyśmy byli wszyscy tacy sami i mieli takie same potrzeby, jak bardzo ten Świat stałby się nudny ;)

    OdpowiedzUsuń